نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2904
-
الف
+

رونمایی از فلم «قلعه عشق» تولید مشترک ایران و جمهوری آذربایجان

از فلم «قلعه عشق» تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری آذربایجان در باکو رونمایی شد.

 فلم «قلعه عشق» تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری آذربایجان در باکو رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «قلعه عشق» به کارگردانی «الهام قاسم اف» و تهیه کنندگی «امیر شهاب رضویان» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ایران و سرمایه‌گذاری مشترک ایران و جمهوری آذربایجان که سرطان(تیر) سال جاری همزمان با سفر «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان کلید خورده بود، طی مراسمی رونمایی شد.

مراسم فرش قرمز و آغاز نمایش فیلم «قلعه عشق» در آذربایجان با حضور عوامل ایرانی و «امیر شهاب رضویان» تهیه کننده ایرانی، «رائد فریدزاده» معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی و «اصغر فارسی» رایزن فرهنگی ایران در مرکز سینمایی نظامی شهر باکو برگزار شد که با استقبال مخاطبان آذربایجانی مواجه شد.

همچنان این فلم در سینماهای باکو، گنجه و لنکران به نمایش گذاشته می شود.

در آغاز این مراسم «الهام قاسم اف» کارگردان آذربایجانی این فلم با سپاس از حمایت و مشارکت ایران در این پروژه، تولید فلم «قلعه عشق» را گامی مهم در تعمیق روابط دو کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که نمایش این فلم در آذربایجان و ایران فصل تازه‌ای از همکاری‌های مشترک سینمایی را رقم بزند و مسیر تولید مشترک را هموارتر سازد.

به نقل از تسنیم ، از جمهوری آذربایجان بازیگرانی هم چون «علم‌الدین جعفروف»، «چناره ملک‌زاده»، «ضیا آقا» و «کماله پیریوا» در این فلم ایفای نقش می‌کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر